Šířka papíru a univerzální ovladače tiskárny ve Windows XP

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Duben 9 21:16:52 CEST 2014

Mám pocit, že už ses  tu na to  tak před 3- 4  lety ptala :-) To samá
tiskárna ( paragonka) .
Řešení je nainstalovat driver z něčeho podobného - mě funguje driver z
nějaké STAR paragonky na Epson ( EC-30?? )  termotiskárnu - také paragonka.
Bylo nutné LPT port v biosu přepnout na EPP, nebo ECP, už si to
nepamatuji, ale defaultně tam bylo něco, s čím to nefungovalo úplně dobře.
JaKub