c přižezení adresy do ukazatele

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Duben 9 18:48:45 CEST 2014

Zdravím,

> Takže jsem to asi vyřešil.
>
> Int *pyly = (int*)&Xxx;  (stále jsem to zkoušel přes (int)&Xxx;)
>
> Musím to převest né na typ (int) ale na ukazatel(int*)
>

> Ty ukazatele fakt nedávám. Míra

ale vždyť to není těžké.

Typ proměnné pyly je celé to int * , tj. ukazatel na int. Tedy objekt
typu adresa charu (&Xxx) je nutno převést na identický typ jako ten,
do kterého bude přiřazováno, což jest opět int *, tj. ukazatel na int.
Vždyť to je jediná logická možnost - typ levé strany přiřazení musí
být shodný jako typ pravé strany - čili int * vlevo = int * vpravo.
Pokud byste vpravo vynechal hvězdičku, tak přetypováváte tu adresu
na obyčejné číslo, tj. ztrácí charakter adresy a do ukazatele už se pak
nehodí.

Pavel