Lin/Dosemu, was: RE: Re: OT: přechod z XP na Linux

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 9 16:08:13 CEST 2014

To si ma zle pochopil.

Tie zachvaty pokusov pouzivat Lin ma vzdy stali priserne vela energie bez
nejakej vyznamnejsej navratnosti, na kazdodenne stale pouzivam Win.
Periodicita zachvatov je asi 2 roky, a teraz som prave niekde uprostred
periody... ;-)

Tie zachvaty maju stopy aj v archive hw-list, napr. relevantny k tomuto
vlaknu je http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2008-October/337648.html a
nasledne (bohuzial mailman to vlakno trocha poprehadzoval).

wek