[OT] Stehovani lednice - na lezato?

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Duben 9 09:28:21 CEST 2014

Stěhoval jsem již několikrát různé typy -Calex, Ardo vždy naležato a nikdy problém nebyl. Téměř vždy se dá zajistit, aby kompresor byl trochu níž. Stačí to na jedné straně podložit třeba matrací. Já to takhle stěhoval ve Favoritu.
Pavel Glajc

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 09.04.2014 08:36
Předmět: [OT] Stehovani lednice - na lezato?

Přátelé, mám další dotaz k lednici: je možné ji převézt v poloze na ležato? (Myslím tím novou.) V návodu se o přepravní poloze nic nepíše, je tam jen uvedeno: "Doporučujeme vám, abyste se zapojením spotřebiče počkali nejméně čtyři hodiny, aby olej mohl natéct zpět do kompresoru."

http://www.electrolux-ui.com/2012/280/150800CS.pdf

Na webu se o tom dají najít bouřlivé diskuze, ale nemám jasno v tom, jestli je to mýtus nebo je na tom něco pravdy. Našel jsem zkušenosti pár lidí, co ji samozřejmě stěhovali naležato a přežila bez úhony, ale znáte to, náhoda je blbec.

Pavel Kadečka.