přechod z XP na Linux

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Úterý Duben 8 23:33:58 CEST 2014

To je hezka cena.

Ja presel s novym HW na Win7 64bit z SSD diskem na zacatku noveho roku.
Na 3D desing a nacitani gigabajtu posty velky skok v rychlosti, proste
parada.

Nicmene po tydnu jsem to zapekl tak, ze ani online podpora Microsoftu s
tim nehla ;-) , ke vsi smule mam CD na stojmo, takze male CD od karty se
zapeklo uvnitr, a tak se vse muselo rozebrat a instalovat vse znova.

3d tiskarna V-Flash  , kterou mam asi jako jediny v CR, s dodavanym IE10
proste netiskne , na puvodnim stroji s XP a IE8 9 i kdyz je doporocuvany
IE7 bez problemu funguje.

Dodnes se mi nepodarilo udelat na dvou sitovych kartach pri STATICKYCH
Ip udelat NAT, asi jsem se malo ucil.
To co v XP udelam na 2 kliky u WINs7 udelam na 10 to je asi z duvodu
vetsi spotreby mysi.

Jsou ale experti, jako velka firma meho otce, ktera si necha nabulikovat
kdeco a dneska jim za hezkou kulatou sumicku preinstalovali wins7 na
puvodni stare stroje ;-) misto toho aby si koupili za "par kacek" ESET i
kdyz internebanking stejne nepouzivaji.

LK