OT: přechod z XP na Linux

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Duben 8 21:32:20 CEST 2014

Zdravím,

>  8.4.2014, 21:09:57
>
> I nezapamatovatelne heslo muze byt napsano s umyslnou chybou, coz
> prolomeni dost zkomplikuje.

No, kdyz si nemohu heslo zapamatovat, tezko si zapamatuji, kde v nem mam
udelat tu umyslnou chybu. Spise v nem budu delat chyby neumyslne :-).

> Samozrejme, je rozdil, jestli papir s heslem mate na stole v
> open-space kde se denne mota spousta lidi, nebo doma, kde nikdo cizi
> nechodi a kdyz uz, tak jej bude zajimat neco jineho nez nejaka hesla.

Heslo na papirku doma je mi naprosto na nic. Ja hesla potrebuji napr.
v lese na houbach ci na cyklistickem vylete, protoze obcas volaji lide,
ze to ci ono nefunguje a me pracovni umisteni vyzaduje zacit problem
neprodlene resit. Diky pokryti mobilnim signalem a dostupnosti chytrych
telefonu je to uz mozne i z tech hub ci cyklovyletu.
  A pokud byste byl dostatecne dulezitou osobou (napr. vyssim programatorem
nekde v bance), nedivil bych se, kdyby se k vam nekdo domu vloupal a pak
byste zjistil, ze jedine, co chybi, je papirek, a vlastne ani ten by
nemusel chybet :-). Ale uz by bylo pozde...

Zdravi Pavel