RE: OT: přechod z XP na Linux

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Duben 8 15:00:38 CEST 2014

Občas mi z diskuze připadá že je svět trochu naruby. Linux se snaží přizpůsobit co nejvíce Windows (rozhraním, ovládáním atd.) a Windows (mobilní nebo ta edice pro průmysl) zase Linuxu (Androidu nebo jiné speciální jednoúčelové distribuci)... S Windows se někdo snaží dělat jednoúčelové stroje (třeba krabičku pro TV, herní stroj atd.) a z Linuxu zase univerzální systém (co nejvíce se podobat Windows a aby v ně chodilo všechno)... ;-)

Od: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Ales Filip [nostromo na khnet.info]
Odesláno: 8. dubna 2014 12:13
Komu: HW-news
Předmět: Re: OT: přechod z XP na Linux

Dobrý den,

No, to ne. Updaty jsou o hodně rychlejší. To je pravda.

Ale teď mě napadla ještě jedna věc. Všude musím instalovat Javu (JRE) od
Sunu, protože s tou jejich Open Javou spousta programů nejde spustit,
nebo se chová nepoužitelně. Např. FRD nebo JBidwatcher (ebay sniper).

Na druhou stranu některé věci okolo sítí jsou na Linuxu nastavené během
několika minut, a naopak u Win si ani nedovedu představit, jak bych to
tam udělal :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip