Re: OT: přechod z XP na Linux

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 8 14:53:49 CEST 2014

 8.4.2014, 14:43:57

Ze je SSD nekde upne jinde nez HD, o tom netreba diskutovat.
Fragmentace disku jiste muze spousteni prodlouzit, ale instalace se
nejcastej dela na cistej disk, takze fragmentovana neni. Tedy pokud si
to clovek nepokazi tunou aktualizaci.
Ja aktualizace prakticky nedelam a PC vesele zije.
Nejvetsi brzdou bootu jsou ovsem spousty vselijakych programu a sluzeb
ktere uzivatel vubec nepotrebuje ani nepouziva.
A to neplati jen pro XP ale pro vsechny systemy Lx nevyjimaje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz