OT: Termotiskárna Zebra se zasekává

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Duben 8 14:40:11 CEST 2014

Tisk je ze SAPu, jazyk ZPL II. Připojení USB.

U nás se tyhle tiskárny používají běžně, zkouším ještě kontaktovat
kolegy, zatím ale nikdo podobné problémy nemá. Zkusím přehodit připojení
z USB na Ethernet.

Mimochodem - nemáte tip, jak sestavu zachytit třeba do TXT? Něco jako
virtuální tiskárna... Abych mohl dělat testy na stole a nepotřeboval k
tomu ten SAP.

JMN