Re: OT: přechod z XP na Linux

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Duben 8 13:59:37 CEST 2014

Zdravím,

to je divné. Manželce se to na starém NB chová přesně opačně.
Ubuntu 10.04 jsem jí tam dával protože Win XP po všech těch záplatách
nabíhaly asi 15 minut a pak se s tím nedalo dělat.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Ales Filip <nostromo na khnet.info>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 8. 4. 2014 13:54:16
Předmět: Re: OT: přechod z XP na Linux

"Dobrý den,

To "rychlejší" bych netvrdil. Na slabším PC (1GHz, 1GB) jsou WinXP o
hodně rychlejší než Ubuntu. Dá se použít Mint, a povypínat všechny
zbytečné animace a stínování, a podobné zbytečnosti. Potom je to tak
srovnatelné. Pokud to bude BFU uživatel používat jenom na internet,
poštu, office tak to zvládne. Ale nesmí si k tomu chtít připojit mobil,
nějakou exotickou klávesnici, starší grafiku, a pod. Na Win by to
zvládl, ale na Linuxu mu to musí udělat někdo, kdo tomu alespoň trochu
rozumí. Vim o čem mluvím, nainstaloval jsem Linux zedníkovi :-(

S pozdravem,

--
Aleš Filip
Kutná Hora

Dne 8.4.2014 13:37, Šerých Jakub napsal(a):
> Jednou vetou receno, na Linuxu je to vsechno asi tak stokrat rychlejsi,
jednodussi a uzivatelem naprosto determinovatelne.