přechod z XP na Linux

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Duben 8 10:51:55 CEST 2014

Zkoušel jsem to na 2 různých strojích (v jednom segmentu sítě) i s
nějakou prastarou verzí Ubuntu, icmp wireshark taky zobrazí. A nic. Ale
uznávám, že to může být náhodné. Ovšem ten wireshark je taky od
Canonicalu, takže může právě ty dotčené pakety filtrovat...
Dělám si srandu, tak paranoidní ještě nejsem.

Mrazík