Re: OT: přechod z XP na Linux

Úterý Duben 8 09:46:19 CEST 2014

To bude prostě tím, že různých linuxů je asi tak milión a banka negarantuje
funkčnost. Windows máte XP, vista, 7, 8 a to všechno ještě v 64-bit verzi.
Není problém vyzkoušet e-banking na těchto několika verzích. (Podobně s
Mac-OS, ale ten neznám.) Zatímco vyzkoušet to na milionu linuxů, to je
sakra problém, takže e-banking napíše varování, že linux není podporován a
když něco nebude fungovat, banka je krytá.

Ano, můžete si myslet cosi o diskriminaci, ale vytvořte nějakou aplikaci a
garantujte, že bude fungovat na každém počítači, tj. na jakémkoliv OS a
jakémkoliv browseru.

P.K.