Re: OT: přechod z XP na Linux

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 7 21:03:55 CEST 2014

LinuxMint jsem v zivote nepouzil a ten jejich web vidim prvne, ale rekl
bych, ze to "Petra" je nazev te verze Linux Mint 16.
Pokud tam tu Petru chcete mit, tak si to predstavte ne jako
"LM 16 Cinnamon"
ale jako
"LM Petra - model Cinnamon"

PL

From: Marek Sembol
To: HW-news
Sent: Monday, April 07, 2014 8:47 PM
Subject: Re: OT: přechod z XP na Linux

Jelikoz tento problem rovnez resim, tak jsem zajasal nad dobrou radou a vami doporucenou stranku vlezl.
Tam ctu, ze "Linux Mint 16 Petra je nejaktualnejsi vydani". Drobnou vadou na krase vsak je, ze zrovna toto vydani v seznamu ke stazeni nevidim. Za to tam vidim 11 verzi. Hmm, prima - a jak si ma BFU jako ja vybrat? Popravde - to je to, co mi na linuxech douhodobe vadi. Hromada hlavnich distribuci, 2 hromady vedlejsich a odnozi... Ja nechci travit zivot zkoumani "ktera distribuce, ktere prostredi, ktere.....". Ja to chci spustit (v tomto pripade u mamky) a nestarat se:(

PS: toto neni vytka vuci vam, Vlado, vy se snazite poradit. Je to jen takovy obecny povzdech:(
Marek

doporučuji linux MINT.  ke stažení http://www.linux-mint-czech.cz/
podle mě uživatelsky nejpřívětivější distribuce.