OT: přechod z XP na Linux

Vladimír newlad na centrum.cz
Pondělí Duben 7 19:28:30 CEST 2014

Dobrý večer, na WXP začala vyskakovat varovná hláška o konci jejich
podpory. V krátké době už jsem třikrát "utěšoval" jejich uživatele, že
není konec světa a že vše bude fungovat dál.
Protože všichni bez výjimky užívají PC pouze ke čtení pošty (a
rozesílání hovadin), návštěvě pár oblíbených stránek a prohlížení fotek,
soudím, že by jim windowsy dobře nahradila některá distribuce Linuxu.
Takže kladu dotaz profíkům - je nějaká verze, která by měla GUI podobné
WXP a mohla posloužit jako jejich náhrada?
Sám jsem občas použil Slax na USB kartě, a docela se mi líbil. Ale nic
jiného neznám.
Děkuji
Vladimír