OT: Rezanie V drazky do DPS

Sobota Duben 5 19:19:19 CEST 2014

On 4 Apr 2014 at 15:44, Petr Labaj wrote:
> To je docela sila.
> To pouzivate predpokladam na frezovani metodou delicich car.
Tak.
> Ma to nejakou zasadni vyhodu oproti bezne pouzivanym (a mnohem
> dostupnejsim a levnejsim) V-frezam?
Nevim presne, dostal jsem ji se strojem, tak ji pouzivam. Zkusil jsem i tu
plochou, jenze spis to med odhnovalo, deska pak byla takova chlupata. Zatim
jsem ale nemel cas na vetsi experimenty, mel bych si pohrat s rychlosti
rotace a posunu, v tom bych videl pravdepodobny problem.
Nekde jsem cetl, ze spirala ma lip odvadet odstraneny material, ale v
pripade frezovani medi z dps se mi zda ze to je tak melke ze by to problem
nemel byt.

D.O.