OT: Rezanie V drazky do DPS

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Duben 4 23:26:31 CEST 2014

Rád bych se přiživil na tomto vlákně.   Koupil jsem minulý týden v Lidlu
tuto frézku :
http://www.youtube.com/watch?v=yWk1NEM1e5A
ale dali mi k tomu jen dvě frézy a jinak jen ty kotoučky se šmirglem.
Nevíte, kde by se daly koupit další nástroje ?
Průměr stopky je buď 4.2 nebo 4.8 mm, teď se mi nechce do sklepa, jde mi
spíš a tip jak hledat,
v nabídkách není většinou průměr stopky uveden.