OT: Rezanie V drazky do DPS

Pátek Duben 4 13:46:49 CEST 2014

On 4 Apr 2014 at 12:26, Cihak na dkv.cd.cz wrote:
> Nevím co je distance ring.
Taky "depth setting ring", "stop ring". To je takovej plastovej krouzek, co je
na tom navlecenej a co usnadnuje manipulaci. Kdyz se to zarazi do masiny na
doraz, ma to spicku na definovanem miste (+- nejaka ta setinka, ale lepsi nez
od oka jiste). Jsou ruzne barevne a byva na nich i napsana velikost nastroje,
takze jsou na prvni pohled odlisitelne. Treba tady tyhle je maji:
http://tinyurl.com/l38ak8m

> Přišlo to přesně tak jak je to na tom obrázku na
> odkazu co jsem posílal. Ale jde o frézy ne o vrtáky.
Jasne :-) Dava na vsechny mozne takovehle nastroje na 1/8" stopce (a jiste i
jinych)...

D.O.