[OT] Lednice - jakou koupit?

Čtvrtek Duben 3 19:36:06 CEST 2014

Přátelé, vybírám lednici a trochu váhám jakou značku. Vzal bych Electrolux,
jednu takovou jsem cca před 7-8 lety koupil a od té doby běží bez
jakéhokoliv zaváhání. Podobně pračka, taky Electrolux, až na to, že jsem
ale musel vyměnit kurvítko jazýčkový kontakt = čidlo pozice bubnu,
investice asi 20 Kč a pak jsem jednou proletoval DPS. Pak trochu trpí ve
vlhku koupelny, takže urezla pružina víka (je shora plněná, pružina pomáhla
otevírání víka, ale bez ani pružiny to není nic hrozného, víko je lehké) a
na některých dalších místech se objevuje slabá koroze. Za mě teda
Electrolux = spolehlivost a rozumná cena. Před X lety jsem měl i reference
z jednoho elektra (kde jsem i pár měsíců pracoval), že na Electrolux (a
Zanussi, což tehdy patřilo pod Electrolux, dneska nevím) lednice chodí
nejmíň reklamací.

Co říkáte na Gorenje? Nebo ECG? Pak jsem viděl značky jako BEKO nebo
Proline, které jsou cenově o dost níž.

Nebo máte tip na další výrobce? (Lednice má být cca 180cm vysoká, s
mrazákem dole.)

Ta Electrolux se dá pořídit tak za kolem 7000. Viděl jsem ve slevě ECG,
která se normálně prodává za 7000, ale mají ji tam za 5000, což vypadá
lákavě. Je to kus snad po nějakém servisu, já vím, už to může naznačovat
cosi o spolehlivosti. Měli tam vlastně hned dvě stejné, jednu po slevě za
5000, druhou za 5600.

Pavel Kadečka.