Oznacenie na krystaly

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Duben 3 14:56:01 CEST 2014

Hmmm... Tak to je asi pořádná "inflace". To je nejspíš běžný modelářský krystal který mají na skladu. Ty bývaly v té levnější kategorii. A zapoměl jsem na ty množstevní slevy. Já vždy objednával 2 až 3 kousky.

    Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimír Franěk
Sent: Thursday, April 03, 2014 2:48 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Oznacenie na krystaly

Zdravím, shodou okolností jsem tam fčera poptával nějaké krystaly, tady je

odpověď:

„Dobrý den,

na skladě jsem našla 14 kusů krystalů 26 995,000 kHz,HC-49,3 harm.,přesnost nastavení při 25°C ±20ppm,přesnost nastavení v rozsahu teplot -20-+70°C ±30ppm.

Cena: 1 kus.......205,-Kč+DPH

          2-9 ks.....147,-Kč/ks+DPH

          10-50ks...123,-Kč/ks+DPH“.

Vladimír

Je to dost různé. Nejlevnějsí krystaly jsou takové co mají na skladě - ty byly pokud si dobře pamatuji od cca 50kč. Když jsem si nechával dělat krystaly na zakázku pohybuje se to cca od 180kč. Záleží na tom jak speciální máte požadavky. ale naposled jsem od nich něco objednával asi před 4-mi lety tak se to mohlo o "inflaci" změnit :-).

    Martin.