Oznacenie na krystaly

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Středa Duben 2 12:41:08 CEST 2014

Zdravim, potreboval by som poradit s krystalom, je na nom oznacenie:
27A134
BOAE
pred oznacenim 27A134 je znacka Q a vnutri je i.
je v SMD puzdre nieco taketo:
http://media.digikey.com/Photos/Abracon%20Corporation%20Photos/ABM8-SERIES-4-SMD,-No-Lead-(DFN,-LCC)_sml.jpg

Neviem aka je jeho frekvencia, ci 27MHz alebo 27,134, da sa to z toho
oznacenia urcit?
je to z dialkoveho na branu na 868MHz a vystupny IO je tam toto
http://www.melexis.com/Assets/TH72032-DataSheet-4807.aspx
frekvencia sa nasobi 32.

To dialkove nefungovalo(nevysielalo, ale data do toho vystupneho IO isli),
nic sa nedalo namerat ani na
pine kde je pripojeny oscilator, tak som tam skusil dat nejaky co som nasiel
(25MHz)
potom to uz kmitalo, takze vadny bol ten krystal.. len by som potreboval
presnu frekvenciu... ak taky vobec zozeniem..

dik
michal