mikrovlnne pohybove cidlo s velkym dosahem

Pondělí Září 30 20:06:19 CEST 2013

Tak to by mě zajímalo, s čím tyhle kmitočty tehdy dělali. Napadá mě
jediné - tunelová dioda? Ale zase když to prolezlo skrz tlustou zeď,
možná to až tak vysoko chodit nebude. Snad to ani nehledejte, zkusím
experimentovat s tím, co se dá aktuálně koupit. Možná by se to mohlo
dotáhnout až do fáze výroby.
Anděl