OT: Thunderbird 17.0.8 cestina v mailech

Neděle Září 29 11:04:48 CEST 2013

Od doby co jsem aktualizoval Thunderbird, mám jen anglický. To by mi až
tak nevadilo, jenže jsem zjistil, že v některých mailových schránkách se
mi špatně zobrazuje čeština. Při tom když mail ode mě někdo dostane, je
správně. Když mi ten špatný mail přijde, je ve View/character encoding
nastavené kódování Western ISO 8859-1. Předpokládám že tohle je jen pro
příchozí poštu. Kde se nastavuje kódování odchozích zpráv? Nějak to
nemůžu najít. Ve schránce, kde píšu do konfery, mám všechno v UTF8, z ní
jde všechno i do ostatních mých schránek bez problémů. Má na zobrazování
češtiny také vliv, jestli je Thunderbird český? Ta čeština pro novou
verzi snad ještě není.

Anděl