mikrovlnne pohybove cidlo s velkym dosahem

Sobota Září 28 22:30:27 CEST 2013

závoru né, budu zkoušet hledat dál. Když dokážou na 50 až 100m reagovat
radarové cedule na kraji vesnic, asi to jde s vyzářeným výkonem, který
je ještě legální. Nevím jestli používají taky to pásmo 5,8 GHz, nebo
nějaké ještě vyšší, kde je třeba povolený větší ERP.
Anděl