Elektormotor s prevodovkou 12V 180Ncm cca 60ot/min?

Sobota Září 28 11:36:53 CEST 2013

Kompresor, vzdusnik, selenodove ventily, pisty, male komresory delajit
takovy kraval, ze by se musel slozite tlumit aby se drubez neplasila.
A to me vlastne ani nenapada jak by to melo fungovat, ventil s pruzinou
snad drzi v druhe poloze jen pokud je pod tlakem tzn. porad by se do toho
musel tlacit vzduch. Nebo se pletu?
Robustni to mozna je,ale cenove si to moc neumim predstavit dvere se
zvedaji o cca 50cm, paky moc nepripadaji v uvahu => docela velky pist atd.
Elektricke reseni teoreticky vystaci s malou baterkou a malym solarnim
panelem.

Martin