Elektormotor s prevodovkou 12V 180Ncm cca 60ot/min?

Sobota Září 28 10:58:31 CEST 2013

Na drubez :-)
Jinak receno je to rizeni vekokapacitniho hurniku s 10 (v realu zatim s 6)
oddily. Motorky oteviraji a zaviraji dvere (zasouvaci v kolejnicich
zavesene a lanku posun cca 7cm/otacka).
Ovladnai dveri je podle casu, datumu,ale i svetla venku s tim ze to umi
pocitat slepice/kachny/husy, pokud se nejaka zpozdi tak zavreni pocka,
pokud nedorazi tak ji to nahlasi.Krome toho modul hlida teplotu a vlhkost v
kurniku,  ridi vetrani atd.

Zakladem je
http://www.ebay.com/itm/STM32F103RBT6-Development-Board-W-2-8-TFT-Module-True-Color-Touch-Screen-Panel-/251075980222?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a754b6bbe
vyhledove by to melo mit ethernet a web rozhrani.
Puvodne reseni ovladalo jen jedny dver,e motrek od conrada byl pouzit
protoze byl po ruce, kupodivu beha to dva roky bez problemu. V nove verzi
bude motoru vice, nebudou v krabici s ridici jednotkou tak hledam nejake
jine reseni, pokud mozno i mene nakladne, ale pocet dratu, jednoduchost a
robudtnost jsou prvotni pozadavek.

Martin