Elektormotor s prevodovkou 12V 180Ncm cca 60ot/min?

Sobota Září 28 09:36:56 CEST 2013

Take me to napadlo, ale nevim zda bych si tim nejak pomohl. Dosud pouzite
reseni ma kroutici moment 6kg cm. mohu primo pouzit 12V a potak napojit
primo.
Serva jsou na 6V, zpravidla nejdou pridelat primo na prirubu, s externim
potenciometrev v tom vidim spise vice prace nez uzitku. Mozna nekdo poradi
servo do ktereho by sel primo vrazit nejaky 10 ot potenciometr.
Ve sve podstate by mi z serv vyhovovalo neco jako
http://www.modelarina.cz/maxi-servo-hitec-hs785-hb-navijak-p-2016.html
jen 10 otackove a tak za 1/2 ceny  :-)
*
*