OT: Kuriózní UPS

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Září 28 07:27:40 CEST 2013

Zdravím,
  přepojoval jsem dnes svůj 48V rozvod na nový zdroj, který je menšího výkonu
a nemá vlastní zálohovací baterie (může mít, ale nejsou připojeny). Proto
jsem se rozhodl tento zdroj připojit k UPS (typu APC Smart-UPS 1000), ke které
byl dosud připojen jen počítač a pár "krabiček" (modem apod.) a která hlásila
odhadovaný čas běhu na baterie kolem 73 - 78 min.
  Jaké bylo mé překvapení, když po připojení zdroje k UPS odhadovaný čas běhu
na baterie STOUPL na 89 minut!
  Zdroj je samozřejmě spínaný, stejně jako to PC atd. Ale na takovou zátěž
by přeci měla být ta UPS dělaná a správně vyhodnotit výdrž, ne ?
  Možná někdy udělám zátěžový test, kolik opravdu vydrží, ale toto mne opravdu
překvapilo. Má někdo nějaké vysvětlení :-) ?

Zdraví Pavel