Soft start (nejen) pro mikrovlnku

Josef Šíp sip na raab.cz
Pátek Září 27 13:26:04 CEST 2013

A nerekl Vam kamarad nahodou duvod proc odmitaji Ccko?
Docela by me to zajimalo, jak doma tak v praci se nam stava, ze pri spaleni zarovky
vylitne 10A jistic B ale soucasne hlavni jistit 25A taky B.
Coz hlavne praci kde jsou i servery moc nepotesi :-((

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, September 27, 2013 10:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: Soft start (nejen) pro mikrovlnku

Nic proti, ale vsichni tady pisete "dejte si tam Ccko jistic". Co vim tak treba zde EON naprosto odmita osazovat jine jistice nez Bcka (myslim ty hlavni).

Nechavali jsme zavadet samostatny privod do dilny a EON mi napsal ze mi daji klidne 3x32A (i vic), ale jedine Bcko. Pokud se mi to nelibi tak mam smulu. Takze treba v dilne nemuzu svarovat COckem protoze to ma sice psano 3x16A, ale ten invertor pri startu zere i travu z pangejtu a vyhazuje jistic. Budu to muset poresit take nejakym softstartem.

To same na chalupe - cirkularku zapnem jedine tak, ze proste nahazuju jistic tak dlouho az cirkularku roztocim na otacky kdy ten jistic nevypadne.

Ptal jsem se na to kamarada, ktery je pohotovostnim pracovnikem EONu a ten mi take rekl, ze Ccko nedostanu ani kdybych se na hlavu stavel.