Maska pro pastu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Září 27 11:42:44 CEST 2013

Tohle taky neřeším. Možností, kde to nechat osadit je spousta. A ještě
ke všemu má zadavatel firmu, která to dělá co já vím docela solidně
přímo za rohem. Jenže se nějak nemají navzájem rádi. A já už toho
zadavatele taky přestávám mít rád. Kdybych to dělal jen pro peníze, tak
už bych s tím dávno sekl. Pořád si ale říkám, že je potřeba tady taky
něco vyrábět. Když to budeme pořád nechávat na Číňanech, tak tu nakonec
všichni pochcípáme hlady.

Mrazík