Soft start (nejen) pro mikrovlnku

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 27 11:30:43 CEST 2013

Vzhledem k tomu, ze ve starem byte jsem resil take mikrovlnku co
vyhazovala jistic a samozrejme pokusy delal tak mohu rict, ze se mi
zatim nikdy nepovedlo, ze by pomohlo vymenit podruznej jistic za
pomalejsi a nemelo to zadny nasledek.

V dilne, v byte i ve starem byte jsem mel 25/B a original podruzne
jistice 16B. Po vymene za 16C zacaly vylitavat jistice hlavni.

Priznam se, ze netusim jak spolu souvisi topologie baraku a to jak budou
reagovat dva jistice za sebou v poradi B a C - teda samozrejme pokud od
sebe nejsou vzdalene 50m a mezi nima kabel z hliniku a 5 acidurek.

V te dilne je to tak, ze je hlavni jistic 25/B v rozvadeci s hodinama,
pak 10m medeneho kabelu, hlavni 3f vypinac a jistic 16A. Nic vic.

Radek Vicek