Soft start (nejen) pro mikrovlnku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 26 13:31:05 CEST 2013

>Man¾elku nebo svokru?

:-D   zehlicku...

> Tak u tchyne je to naopak vlastnost zadouci, ne?

Nie, lebo potom nedozehli *nase* veci...

> Stejne jako prosoupana snura...

No, mozem skusit natiahnut predlzovacku z okruhu, kde nie je chranic... :-P

-----

Vazne, je mozne, ze to je v snure? To by sa teoreticky mohlo oplatit
vymenit. Ako to zdiagnostikovat? Ta zehlicka vyzera, ze je pomerne lahko
rozoberatelna, a inak je v pomerne dobrom stave...

Ako sa k takemuto niecomu stavaju profi servisy?

wek