Tantalove kondenzatory (Arduino v plamenoch)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Září 25 09:46:43 CEST 2013

V Blasku sa pise o vyrobe a fungovani tantalov, plus o tom ako
spajkovanie a nasledne pouzitie kondenzatorov ma vplyv na ich
poruchovost? Vase bulvarne media su na tom podstatne lepsie ako tie
nase lokalne, musim si niekedy kupit :-)
Uznavam, ze ten blog nie je vedecky clanok, ale zas celkom pekny
elaborat a zhrnutie vlastnsoti a pouzitia tantalov od cloveka z vyroby
kondenzatorov.

-----
Zo zapiskov vyskumnika: Musim klucove slovo "Arduino" pouzit aj
inokedy. Zda sa, ze ludia poskytuju emocionalnejsie a rozsiahlejsie
odpovede ako bez neho.