Kindle 3 telefonuje...?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Září 25 08:23:02 CEST 2013

A bol v poriadku?

:)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Tuesday, September 24, 2013 10:50 PM
To: HW-news
Subject: Kindle 3 telefonuje...?

Dneskal jsem viděl maníka, jak telefonuje s Kindle 3.  Možná to bylo 3G nebo jen wifi...? Bylo to na nádraží v Plzni.
Seděl na lavičce , otevřená čtečka, na display měl nějakou "krabičku" se sluchátkem a s někým mluvil.
A ten na druhém konci mu odpovídal. Evidentně šlo o rozhovor..  (v angličtině). Po chvíli domluvil a volal někoho jiného, protože byl zřetelně slyšet volací tón a pak to někdo zvednul.
Byl to nějaký cizinec, párkrát jsem se okolo prošel, abych zaostřil vo co go.
Pak si mě všimnul a odešel.  Vážně mě zajímalo čím to telefonoval a vůbec, jak do čeho mluvil. To je ve čtečce mikrofon?
Docela mě mrzí, že jsem se ho přímo nezeptal, jenomže moje mizerná angličtina by na to nestačila .... :-( Nemá o tom někdo nějaou informaci? Kindle umí telefonovat?