[OT] Jak na MP3 prehravac v telefonu Nokia

Středa Září 25 06:19:50 CEST 2013

Odzkoušeno mám už od včera, nefunguje. Třeba by v jiném telefonu fungoval,
ale ne v tom mém. Navíc tady na té stránce to chce, abych se připojil na
net telefonem a nemám v něm internet. A draze se připojovat kvůli
experimentu s nejistým výsledkem nehodlám.

Konkrétně nefunkčnost folder playeru spočívá v tom, že se dostanu jen po
výběr C nebo E (vnitřní paměť nebo karta) a dál nic.

P.K.