OT Tepelny vymenik pro prutocny ohrev TUV - cisteni

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Září 25 04:41:48 CEST 2013

Kyselina citronová pomuze, bezne ji pouzíváme na vycistení vnitrku bojleru.

Druhou cást dotazu jsem nepochopil. To je udelané tak, ze tam máte výmeník, jednou stranou prochází uzitková voda (to je ta zanesená) a druhou je pomocí obehového cerpadla prohánena voda z nádrze? Pokud je to tak, pak by pochopitelne smesovák pomohl. Nemáte ale závadu v obehovém cerpadle? Pokud pustíte vodu, vrací se z výmemíku do nádrze voda skoro studená nebo je teplá. Pokud je teplá, je výmeník zanesený. Pokud studená, neobíhá Vám voda mezi výmeníkem a nádrzí..
Martin Záruba
  ----- Original Message -----
  From: hw na itherm.cz
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, September 24, 2013 10:47 PM
  Subject: OT Tepelny vymenik pro prutocny ohrev TUV - cisteni

  Zdravim konferu,

  Minuly tyden jsem resil ventilator ve vetraci jednotce, dneska se manzelka chtela sprchovat a tekla ji jen vlazna voda.

  Mame aku nadrz a prutocny ohrev TUV.

  Jak se zda, tak po dvou letech je vymenik zaneseny a pri sprchovani kdyz je potreba vetsi prutok vody, tak nestiha. (podle varne konvice mame hodne tvrdou vodu)

  Zajimave je ze se nikde v navodech nepise o udrzbe, cisteni vodniho kamene, atd. ...

  Poradi nekdo cim jej vycistit? Napada me tak leda kyselina citronova. (Jedna se o pajeny vymenik)

  Jinak premyslim jak se tomuto problemu pro priste vyhnout. Nadrz v lete ohrivaji solary, takze vstup horke vody do vymeniku ma i 80st.

  Myslite ze by pomohlo dat na vstup vymeniku termostaticky smesovak?

  Pavel