Kindle 3 telefonuje...?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Září 24 22:50:26 CEST 2013

Dneskal jsem viděl maníka, jak telefonuje s Kindle 3.  Možná to bylo 3G
nebo jen wifi...? Bylo to na nádraží v Plzni.
Seděl na lavičce , otevřená čtečka, na display měl nějakou "krabičku" se
sluchátkem a s někým mluvil.
A ten na druhém konci mu odpovídal. Evidentně šlo o rozhovor..  (v
angličtině). Po chvíli domluvil a volal někoho jiného, protože
byl zřetelně slyšet volací tón a pak to někdo zvednul.
Byl to nějaký cizinec, párkrát jsem se okolo prošel, abych zaostřil vo
co go.
Pak si mě všimnul a odešel.  Vážně mě zajímalo čím to telefonoval a
vůbec, jak do čeho mluvil. To je ve čtečce mikrofon?
Docela mě mrzí, že jsem se ho přímo nezeptal, jenomže moje mizerná
angličtina by na to nestačila .... :-(
Nemá o tom někdo nějaou informaci? Kindle umí telefonovat?