arduino - měření intervalu (frekvence) - rrdtool

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Úterý Září 24 15:01:03 CEST 2013

On 24.9.2013 11:12, Tomáš Mazouch wrote:

> Vidim, ze Tobi asi fakt nema dar vysvetlit, taky jsem se tim
> prokousaval dost obtizne.

Noo, ono je spis potreba se tim manualem obcas prokousat hezky poporadku :(

> BTW kdyz uz se to tady propira - existuje v RRDtools nejaka cesta, jak
> pro dane casove obdobi zjistit min/max?

Pres "rrdtool graph ... PRINT:..."
Tedy nebude se nic kreslit, jen vypisovat prosty text. A vystup nasledne
zpracovat.

> To abych mohl nejak rozumne navrhnout vysku grafu, aby se mi neslily
> cisla u osy Y do jednoho sediveho necitelneho pruhu?

Jestli nebude jednoduzsi pouzit toto:

   Y-Axis
       [-y|--y-grid grid step:label factor]

Y-axis grid lines appear at each grid step interval.  Labels are placed
every label factor lines.  You can specify "-y none" to suppress the
grid and labels altogether.  The default for this option is to
automatically select sensible values.

atd.

Ale je fakt, ze ta osa si obcas dela co chce :(

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz