[OT] Jak na MP3 prehravac v telefonu Nokia

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Září 24 14:02:02 CEST 2013

hlasim se taky, ze nokia/symbian a chtel jsem prubezne doplnovat/prehravat slovicka .. nakonec jsem rezignoval ...
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdenek
Sent: Tuesday, September 24, 2013 1:41 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: [OT] Jak na MP3 prehravac v telefonu Nokia

S tím bojuji na každém telefonu (WM a Android). Mám na kartě stovky až tisíce MP3 včetně anglických slovíček. Vše pečlivě roztříděné do složek, ale samozřejmě nemají tagy.

Naštěstí jsou pořád výrobci aplikací, kteří nepodlehli trendu tagů a umožňují pracovat se složkami. Pro Javu bohužel neumím poradit...

Zdeněk