Ublížená deska :-)

Úterý Září 24 12:27:12 CEST 2013

Taky bych tipoval spis na nejaky C (elyt, tantal) kteremu treba ublizila
teplota a jak se nejaky cas polarizuje, tak pak selze...
Ja se vubec nezemnim, ani stul, ani pajku a jeste jsem nikdy zadny svab
neodpalil (nepracuju s tim teda v silonove kosili na syntetickem koberci
;-) ), tak mi to neprijde moc pravdepodobne...