Ublížená deska :-)

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Září 24 12:05:20 CEST 2013

zvod, alebo skrat medzi adresnymi pinmi je celkom nasty zalezitost. Par
krat sa mi to uz stalo. Nepozorovatelny skrat medzi pinmi, alebo zle
pretavena cinova gulicka z pasty, pripadne zbytky tavidla a ma ho tam.
Po dokladnom vycisteni izopropylom to vyzeralo ako predtym, ale uz to
fungovalo :-)
Vsetko normalne funguje a zosype sa to az ked sa zacne komunikovat na
adresach v specifickom rozsahu.
b.