Ublížená deska :-)

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Úterý Září 24 09:30:55 CEST 2013

Zdravim,
z me zkusenosti pro stare CPU desku je i hrob je pouze vyndat, zandat nebo odpojit od napajeni, zapojit ( vim, ze spousta lidi ma Z80,... ).
Vykladam si to spatnym spojem nejen na desce, ale i v IO ci vymazem(porusenim FLASH) pouhym odpojenim a znovuzapojenim naajeni. Ted tu mame jeden terminal ACSline, zakaznik poslal pro odzkouseni komunikace s sw a u nas po privedeni napajeni nenabehl.
Napajeni ma ok i uvnitr za menicem, .. , na vstupu jsou ochrany proti preopolovani  a taky nebezi.
Jirka