Zálohovaný zdroj 12V/15A pro trvalý provoz

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pondělí Září 23 17:31:00 CEST 2013

Skuste pozriet po zdrojoch, ktore su na nabijanie aj trvalu prevadzku,
ako to maju riesene.

V jednej aplikacii sme pouzivali 24 V zdroje

SKYLLA-TG 24/80
SKYLLA-TG 24/100

a k nim dvojica bateriek M12V155FT bez spinania a len cez poistku
(nozova, velkost 00, 80A-100A)

Je to v skriniach vonku rozne po Slovensku a vyzera to po cca 3.5 roku
celkom spolahlivo.

Dodo