LED verejne osvetleni - pokrok nebo omyl?

Pondělí Září 23 14:29:15 CEST 2013

Ta 5x menší spotřeba (než výbojka?) proti Na výbojce s přibližně stejnou
účinností musí mít za následek 5x menší světelný výkon - pokud fyzikální
zákony ještě fungují :-) Myslím že do těch peněz, za které se tyhle
svítidla prodávají, by se vešlo i nějaké pohybové čidlo, které bude
snižovat výkon když je ulice prázdná. Na tohle jsou ledky ideální.
Anděl