Muzeum elektrickych hodin

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Září 22 23:47:18 CEST 2013

Dík, pěkné, o tom jsem nevěděl :-) Příště nesmím zapomenout.

Já byl jen v Greenwichi, v Royal Observatory mají taky slušnou sbírku
hodin. Ale nenašel jsem tam greenwichský čas, všechny hodiny, dokonce
i sluneční, měli přeštelované na letní čas...

Aleš Procháska