Re: arduino - měření intervalu (frekvence)

Balu balu na k-net.fr
Neděle Září 22 22:56:17 CEST 2013

Zemsky magnetizmus urcite sumet nebude :-) teda aspon nie tak aby to ovplyvnilo korouhvicku na streche.
Bez toho aby si pytajuci sa pan ten signal pozrel na osciloskope sa da daleko asi nedostane.
Ked nema osciloskop tak aspon priviest  prislusny bit na ledku. Spominal ze 100km/h zodpoveda 85 Hz, pri pomalom vetre sa to da odsledovat okom...