RE: arduino - měření intervalu (frekvence)

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Září 22 18:43:08 CEST 2013

Mozna je to blbost, ale neslo by to vyresit tak ze by se k te halovce dal
nejaky kousek materialu ktery by zvetsil hysterezi toho cidla?
Mozna kousek feromagnetickeho materialu, takze by az otaceni (prechod S a J
pol) zpusobovalo zmenu magnetickeho pole.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: 22. září 2013 18:36
To: HW-news
Subject: Re: arduino - měření intervalu (frekvence)

No jo, když je ta sonda dvoustavová a hodně citlivá, rotor se chvěje, tak to
generuje šum s dost vysokou frekvencí a bohužel i amplitudou.
Jediné, co mě napadá je signál ze sondy prohnat dolní propustí, RC člen by
asi stačil, to pak přivést do A/D převodníku, provést FFT a ve spektru
hledat maximum - tedy přímo frekvenci odpovídající rychlosti větru. Přitom
by asi šlo ten šum někde na konci spektra ignorovat. Tedy vlastně vylepšit
tu dolní propust.

Mrazík