arduino - měření intervalu (frekvence)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Září 22 18:36:19 CEST 2013

No jo, když je ta sonda dvoustavová a hodně citlivá, rotor se chvěje,
tak to generuje šum s dost vysokou frekvencí a bohužel i amplitudou.
Jediné, co mě napadá je signál ze sondy prohnat dolní propustí, RC člen
by asi stačil, to pak přivést do A/D převodníku, provést FFT a ve
spektru hledat maximum - tedy přímo frekvenci odpovídající rychlosti
větru. Přitom by asi šlo ten šum někde na konci spektra ignorovat. Tedy
vlastně vylepšit tu dolní propust.

Mrazík