Re: Značení součástek

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 21 21:38:05 CEST 2013

 21.9.2013, 21:32:12

A to si jeste clovel muze v PC pohrat s takovymi vecmi, jako je jas,
kontrast, gama, saturace, detekce hran .....
Je taky mozne, pres soucastku maznout nejake kontrastni barvivo, treba
bilou pastu na chladice. Nekdy to pomuze, nekdy naopak situaci zhorsi.
Nebo pri foceni zkusit polarizacni filtr.
Moznosti je spousta, ale ani jedna nezarucuje 100% uspesnost.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz