LED verejne osvetleni - pokrok nebo omyl?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Září 21 15:08:33 CEST 2013

No, patrně tam použili nejúčinnější ledky typu "modrá tma". Sám autor
psal, že mu tma nevadí takže zjevně osvětlení není dostatečné. Proti
tomu je oranžové světlo ze sodíkovek pohádka. Je sice nepřirozené ale je
v něm krásně vidět a o to tu jde. Navíc pokud se nemýlím tak sodíková
výbojka je stále ještě neúčinnější zdroj světla. Ledky jsou podle mého
názoru stále více módní a "ekologistická" záležitost než řešení na
základě chladné ekonomické rozvahy.

     Martin.