FW: Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Září 20 12:48:01 CEST 2013

Ale jo, já to před léty taky zkoumal. Exaktně to vysvětlit neumím, ale
stačí si to namalovat. Pak uvidíte, jak pouští ten spínač v Tayloe
detektoru na výstup třeba 1.5 periody vstupního signálu, pak 1.5 vynechá
a když to všecko posčítáte - ejhle na 3. harmonické mám ve výsledku
nějakou stejnosměrnou složku, která tam být neměla.

Mrazík